מדיניות החלפות

אנו מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ ובגבולותיה בלבד

משלוח באמצעות שליח:  זמן ההגעה עד 10 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה.

עלות המשלוח: 30 ש״ח

בהזמנה מעל 499 ש"ח – המשלוח חינם.

אם קניתם באתר ומסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחזיר או להחליף את הפריט שנרכש, תוכלו לגשת לכל אחד מסניפי H&B   ולהחזיר את הפריט:

  • ניתן להחזיר פריטים באריזתם המקורית בלבד.
  • לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו במבצעי סוף עונה.
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה (סט מצעים, למשל), אלא את הערכה כולה.

כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?

לצורך החזרה או החלפה של פריטים אנא וודאו כי ברשותכם הוכחת קנייה ( אישור הזמנה או חשבונית ) של המוצר, שלא נעשה שימוש בפריט ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהגיע עם הוכחת קנייה והפריט עצמו לאחד מסניפי H&B  עד 14 יום מיום קבלת החבילה.

אם המוצר עומד בקריטריונים להחזרה, תוכלו לקבל זיכוי בסכום הפריט שנרכש (לא כולל דמי משלוח),באחד מסניפי הרשת. או להחליפו בפריט אחר.

מה עושים במוצר שהגיע פגום?

אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 2חודשים .אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום באמצעות הודעת וואטצאפ הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם ועליו שילמתם?

ראשית, קבלו את התנצלותנו.

אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם. לשם כך, צרו קשר למספר: 050-3488057.