מה עושים במוצר שהגיע פגום?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של חודשיים בלבד. במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום באמצעות הודעת וואטצאפ הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם ועליו שילמתם?
ראשית, קבלו את התנצלותנו.
אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם. לשם כך,
צרו קשר למספר: 050-3488057.